کشمش ضایعاتی مناسب ترین کود برای باغ مرکبات!

کشمش نوعی توت انگور است که در سایه یا در آفتاب خشک می شود. برای یک فرد عادی، کشمش به تیره و روشن تقسیم می شود. اما کشمش انواع مختلفی دارد.

به عنوان مثال، کشمش بدون هسته وجود دارد – کشمش.

انواع کشمش ضایعاتی را شامل می شود: سبز روشن، گاهی با رنگ مایل به زرد، کشمش سویاگی، سبزه قهوه ای طلایی، بدونا قهوه ای مایل به قهوه ای و شیگانی قرمز یا آبی مشکی. کشمش با دانه وجود دارد.

avlon، اما متخصصان آشپزی واقعا آن را دوست ندارند. نوع کشمش بستگی به این دارد که چه موادی در ترکیب آن وجود دارد و محصول چه خواص مفیدی دارد.

باید بگویم که کشمش سیاه و سفید دارای تعدادی خواص دارویی و درمانی هستند که طب سنتی به طور فعال برای تقویت بدن از آنها استفاده می کند.

کشمش ضایعاتی

برای بسیاری از مردان و زنان، کشمش راه خوبی برای جلوگیری از پوسیدگی و استوماتیت است. این محصول برای ناراحتی های عصبی و بی خوابی نیز توصیه می شود. از آنجایی که آنها انگور خشک کن را در شرق اختراع کردند، نام کشمش مرموز و شرقی است. به هر حال، رنگ طلایی کشمش از بخور کردن انگور خشک با دی اکسید گوگرد به دست می آید.

اگرچه تولیدکنندگان ایمنی این گونه کشمش ها را تضمین می کنند، اما برخی افراد به آن حساسیت دارند.

تعداد زیادی دستور العمل با کشمش وجود دارد. کشمش را دقیقاً به همین ترتیب می خورند، در موسلی قرار می دهند، به محصولات نانوایی، پلو، سس اضافه می کنند. کشمش با دانه بهتر است به کواس یا کمپوت اضافه شود.

کشمش‌هایی که برای مدت طولانی نگهداری شده‌اند می‌توانند بسیار سفت شوند، اما این قابل رفع است: آن‌ها را برای چند ساعت در یک فنجان رام، آب، چای یا شراب بگذارید.

کشمش به هیچ وجه یک محصول رژیمی نیست، یک کشمش چهار برابر بیشتر از یک انگور تازه کالری دارد! میزان کالری کشمش سفید 264 کیلوکالری در 100 گرم است البته کشمش برای افراد دیابتی منع مصرف دارد.