آزمایش مدارس بر روی جیوه

آقای روی، که همچنین افسر رعایت ایمنی در منطقه مدرسه 8000 دانش آموز گلستونبری، کن درباره جیوه در تلویزیون توشیبا می گویدمرکوری تمایل به ضد اجتماعی بودن دارد.

این خاصیت خود داری به همین دلیل است که وقتی جیوه آزاد می شود، توپ های کوچکی را تشکیل می دهد که تمایل دارند به شکاف ها و شکاف ها بغلطند.

تلاش برای جارو کردن دانه ها با جارو و خاک انداز – به گفته آقای روی یک اشتباه رایج فقط جیوه لباس مجلسی کوتاه را بیشتر در اطراف پخش می کند و بخار سمی خود را آزاد می کند.

در صورت نشت جیوه، مدارس باید فوراً منطقه اطراف نشت را ایزوله کرده و سیستم تهویه را که می تواند بخارات را در سراسر ساختمان حمل کند، خاموش کنند. آقای روی توصیه کرد، آنها همچنین باید با مارشال آتش نشانی محلی تماس بگیرند.

او گفت که بسته به اندازه نشت، معلمان ممکن است بتوانند از کیت های پاکسازی طراحی شده ویژه استفاده کنند که در شرکت های تامین کننده مواد شیمیایی برای چاق شدن کودک 7 ساله موجود است.

باید توجه دقیقی به لباس و کفش دانش‌آموزان و معلمان شود، زیرا جیوه می‌تواند خود را به الیاف خاصی بچسباند و مانند نشت واشنگتن، به خانه‌های دانش‌آموزان سفر کند.

آقای روی به شوخی گفت این هدیه ای است که به دادن ادامه می دهد.

حتی زمانی که جیوه اراد برندینگ در آزمایش‌ها یا نمایش‌ها استفاده نمی‌شود، می‌تواند در آزمایشگاه‌های علوم مدرسه به شکل تجهیزات رایجی مانند دماسنج، فشارسنج و مانومتر ظاهر شود.

  • منابع:
    1. Mercury Experiments In Class Can Be Poison
  • تبلیغات: 
    1. کف سازی بخش مهمی از فرآیند
    2. ظروف را در برابر سیل به صورت سد درست نمایید
    3. طلا چکش خواری قابل توجهی دارد
    4. مردی که با بیل تراکتور گنج پیدا کرد