نرخ گلدان پلاستیکی شیاردار با قیمت دلار برابری می کند

گلدان و ظروف برای گیاهان برای باغبانی حرفه ای

گلدان پلاستیکی شیاردار و ظروف گیاهی در اندازه ها و طرح های مختلف موجود است.

در ابتدا دو نوع کاشت پلاستیکی موجود است: کاشت های قالب گیری تزریقی و کاشت های حرارتی. علاوه بر انتخاب یکی از این گلدان ها باید عوامل دیگری مانند نوع محصول، نوع بستر مصرفی، سوراخ های گلدان و رنگ گیاه را نیز در نظر گرفت.

در رویال برینکمن انواع گلدان های پلاستیکی برای باغبانی حرفه ای پیدا خواهید کرد: گلدان ها، ظروف، سینی های گیاهی و گلدان های آویز. علاوه بر این، نه تنها گلدان هایی برای پرورش گیاهان گلدانی، بلکه برای مثال، ظروف مخصوص درختان نیز خواهید یافت.

آیا می خواهید بدانید چه نوع گلدانی برای محصول شما مناسب است؟ متخصصان ما یک سری نکات برای انتخاب گلدان مناسب به شما می دهند.

گلدان پلاستیکی

تفاوت بین گلدان و ظروف برای گیاهان

هر یک از انواع گلدان های پلاستیکی، گلدان های مهدکودک یا ظرف های گیاهی ویژگی های خاص خود را دارند.

به عنوان مثال، هر دو کاشت سرامیکی و پلاستیکی موجود است. اما دقیقاً تفاوت بین گلدان یا گلدان مهد کودک و ظرف گیاهی چیست؟ هنگامی که ما در مورد اندازه صحبت می کنیم، اغلب به آن “C” یا “P” می گویند.

«C» مخفف ظرف گیاهی است که عدد پشت آن مقدار آن را بر حسب لیتر نشان می دهد.

از طرف دیگر، “P” اندازه گلدان است که در آن عدد نشان دهنده تعداد سانتی متر است.

آیا می خواهید بدانید گلدان پلاستیکی چه اندازه برای محصول شما مناسب است؟ لطفا با یکی از متخصصان ما تماس بگیرید.

گلدان های زیست تخریب پذیر برای گیاهان
با توجه بیشتر به استفاده از پلاستیک، کاشت های زیست تخریب پذیر راه حلی را ارائه می دهند.

این گلدان از الیاف طبیعی نارگیل ساخته شده است. این گلدان گیاهی زیست تخریب پذیر کاملاً قابل کمپوست است، بنابراین هیچ هزینه ای برای دفن زباله و اثرات زیست محیطی ندارد.

علاوه بر این، کاشت ها و سینی های موجود اغلب از قبل از مواد بازیافتی تولید می شوند. با این حال، ظروف پلاستیکی نیز به طور فزاینده ای مورد نیاز هستند که قابل بازیافت باشند.