استفاده از پارچه ساتن آمریکایی برای دوخت روپوش مدرسه در فرانسه!

همانطور که می دانید پارچه ساتن آمریکایی از نوعی پارچه های مصنوعی پارچه های مصنوعی از الیاف ساخته شده از مواد معدنی یا مخلوطی از مواد آلی با مواد شیمیایی تولید می شوند که بسیار محکم و مقاوم هستند و از بارزترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

استات: پارچه ای مجلل و نرم است. از سلولز ساخته می شود و از بازسازی پنبه یا خمیر چوب به دست می آید و ویژگی این پارچه مقاومت آن در برابر انقباض و کپک زدن است.

پلی استر یا ابریشم مصنوعی که اغلب برای لباس های عروسی و شب، مهمانی ها و روسری استفاده می شود. و سایر مدهای زنانه علاوه بر استفاده از آن در ساخت صندلی و مبل.

[2] ارگانزا: پارچه ای نازک و سبک از نخ های کرم ابریشم که با الیاف مصنوعی مانند نایلون و پلی استر بافته می شود. در تمام اشکالش.[2] نایلون: پارچه ای از مشتقات نفتی.[2]

دارای وزن سبک و پارچه های محکم، انعطاف پذیر و بادوام است، تمیز کردن آن آسان و قیمت پایینی دارد. نایلون در تولید انواع محصولات مانند لباس، کیف، چمدان و کیف پول.

 

[2] پارچه های مخملی علاوه بر ملحفه، روکش، پرده و غیره در ساخت بسیاری از محصولات مانند لباس از جمله شلوار و پیراهن استفاده می شود.

[2] پلی استر: پارچه ای نرم و محکم است و مقاومت آن در برابر انقباض مشخص می شود و پلی استر را اغلب با نوع دیگری از پارچه می بافند تا جامدتر شود، مثلاً آن را با پشم می بافند.

در ساخت پرده، پوشش کف، آستانه، روتختی، کوسن، و مواد عایق استفاده می شود.[2] نرم، نایلون یا ابریشم مصنوعی، و در تولید لباس زنانه استفاده می شود.[2] جین: پارچه ای است سبک، محکم و راحت که از پارچه جناغی ساخته می شود و برای تولید شلوار جین به رنگ آبی رنگ می شود.[2] ریون.
اطلاعات بیشتر درباره این نوشتار مبدأبرای اطلاعات ترجمه بیشتر، نوشتار مبدأ لازم است.