کشف قدیمی ترین روغن کنجد فامیلا در غاری مخوف!

روغن کنجد فامیلا آنقدر خواص دارد که هزاران سال است که در طب آیورودا به عنوان یک ماده غذایی و آرایشی مورد استفاده قرار گرفته است.

سایر محصولات ضد افتادگی

در رابطه با افتادگی، در جابوناریوم مجتمع ضد افتادگی متشکل از عصاره دانه سراتونیا سیلیکوا، الاستین فعال و عصاره گیاهان احیا کننده: جینسنگ، رازک و دم اسب را دارید.

هنگامی که اعمال می شود و خشک می شود، به لطف یک لایه نازک که کشش مکانیکی ایجاد می کند و در عین حال اثری طولانی مدت دارد، اثر فوری دارد.

محصولات بیشتر غنی از ویتامین های A، D و E

یکی دیگر از محصولات غنی از ویتامین های A، D و E، روغن جوانه گندم Bio ما با قدرت بازسازی بافت پوست است.

و روغن هویج که حاوی طیف گسترده ای از ویتامین ها به خصوص انواع A، B، C، D و E است و به همین دلیل با پیری مبارزه می کند و از پوست محافظت می کند.

پست های مرتبط با روغن کنجد
در مقاله ما در مورد روغن های گیاهی حساس به نور در لوازم آرایشی خانگی، در مورد روغن کنجد به عنوان یک روغن گیاهی توصیه شده برای تابستان صحبت می کنیم.

روغن کنجد

در مقاله اصول فعال با توجه به ویژگی های موهای شما، مجددا به عنوان روغن توصیه شده برای موهای رنگ شده اشاره می کنیم زیرا به مبارزه با خشکی کمک می کند.

روش استخراج اول پرس سرد و کشاورزی ارگانیک

بسته بندی بطری شیشه ای

در جای خشک و خنک در ظرف در بسته و دور از نواز کجا می توانم روغن کنجد بیبو ویرجین خوشبو کننده بخرم؟
در جابوناریوم می توانید روغن کنجد بکر بی بو و بیش از 1000 محصول دیگر را برای صابون و لوازم آرایشی طبیعی خود، در انبار و با ارسال فوری در همان روز خریداری کنید.
روغن کنجد بیبو ویرجین بو داده شده چقدر است؟
قیمت روغن کنجد بیو ویرجین دئودوریز شده در جابوناریوم از 2.90 یورو برای 60 میلی لیتر است.