قدیمی ترین فوم صندلی پژو 206 در شیراز به مزایده گذاشته شد

طبق این هک ویروسی، چگونه فوم صندلی پژو 206 را با فوم اصلاح و یک مسواک قدیمی تمیز کنیم
ایرینا پرز
مراقبت و نگهداری خودرو پرهزینه و زمان بر است.

اما به لطف این هک ویروسی، می توانید اثاثه یا لوازم داخلی خودرو خود را فقط با فوم اصلاح و یک مسواک تمیز کنید. شما 15 دقیقه از وقت خود و 1 یورو را سرمایه گذاری خواهید کرد.

روز را با آگاهی کامل با انتخاب اخبار از Business Insider اسپانیا شروع کنید: به صورت رایگان در اینجا مشترک شوید.
مراقبت و نگهداری خودرو اغلب پرهزینه است، اما هنوز هم معمولاً به یک متخصص مراجعه می کنید زیرا این یک کار خسته کننده است که اغلب زمان زیادی می برد.

اکنون، زنی به دلیل به اشتراک گذاشتن ترفندی که در آن ادعا می‌کند می‌تواند صندلی‌های ماشینش را تنها در 15 دقیقه تمیز کند، در فضای مجازی منتشر شده است. برای این کار فقط به فوم اصلاح و مسواک نیاز دارید که از آن استفاده نمی کنید.

فوم صندلی

جوآن دانستون زنی است که این ترفند را در فیس بوک خود به اشتراک گذاشته است و توسط Mirror انتخاب شده است. او اطمینان می دهد که تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی فقط 1 یورو برای او هزینه داشته است، این همان چیزی است که او برای کرم اصلاح پرداخت کرده است.

چگونه گواهینامه رانندگی را با موبایل حمل کنیم؟ این روشی است که می توانید با برنامه DGT این کار را انجام دهید

بعد از اینکه آن را با دست پهن کرد و با مسواک به صورت دایره ای مالید، اجازه داد به مدت 15 دقیقه عمل کند.

پس از سپری شدن زمان، با پارچه ای با آب گرم، اضافه آن را از بین برد. او در این نشریه اعتراف کرده است که خودش از نتیجه شگفت زده شده است.

و او تنها کسی نیست که آن را امتحان کرده است. به نظر می رسد که فوم اصلاح به طور کلی منبعی برای تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی است.

و بنابراین آنها آن را در Westwing همراه با سایر ترفندهای تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی جمع آوری کرده اند. به هر حال، آنها همچنین هشدار می دهند که اگر شراب قرمز را روی مبل یا یک صندلی روکش بریزید، فوم اصلاح بهترین متحد شما خواهد بود.

اگر فوم اصلاح ندارید و سایر محصولات را ترجیح می دهید در اینجا منابع دیگری برای کمک به شما آورده شده است:

سدیم بیکربنات
مخلوط جوش شیرین
گتی ایماژ