فروش تیشرت جودون یقه دار تقلبی به جای اصل با خرید اینترنتی!

تیشرت جودون یقه دار که به نام خیابان Vyner در ایست اند لندن، جایی که خانه و استودیوی موسس و مدیر خلاق Heikki Salonen در آن قرار دارد، نامگذاری شده است.

آثار این طراح فنلاندی که از منابع فراوانی مانند موسیقی، فیلم، معماری و هنر سرچشمه می‌گیرد، به شدت تحت تأثیر هنرمندان متفاوتی مانند ترنت رزنور، دیوید لینچ، لوئیز بورژوا، ژان میشل باسکیا و آلوار آلتو قرار گرفته است و بر بدگوئی شومی که شکل می‌دهد تأکید می‌کند.

زیبایی شناسی این برند از زمان راه اندازی آن در سال 2017. مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی از کالج برجسته هنر سلطنتی لندن در سال 2018، سالونن برچسب پیشگامانه لباس زنانه Heikki Salonen خود را راه اندازی کرد که او را در اسکاندیناوی نام آشنا ساخت.

با سرمایه گذاری جدید خود که الهام گرفته از لباس کار هنری است، به طور شهودی لباس های کلاسیکی را خلق می کند که هنرمندانی را در خیابان واینر می پوشاند و خودش هم می پوشد از جمله تی شرت های رنگ آمیزی شده و کراوات دار، هودی، شلوار جین مشکی رنگ و رو رفته، و کت های بوم سودمند.

تیشرت یقه دار

سیلوئت‌ها نزدیک به بدنه طراحی شده‌اند و با رنگ‌های پاستلی رنگ‌شده‌اند، در حالی که چاپ‌های با مزه ناراحت‌کننده و گرافیکی تلنگری از شهرت خیابانی ایجاد می‌کنند.
همه VYNER AR را ببینید

مشکلی را که می توانید با محصول خود حل کنید، بیابید.
برخی از تی شرت ها “فقط برای سرگرمی” هستند.

برخی دیگر هدف روشنی برای ساده کردن یک نقطه دردناکی دارند که خریداران ممکن است در آن پیمایش کنند. به عنوان مثال، این داستان را از تامپسون تی بررسی کنید.

دو بنیانگذار فروشگاه هر دو دارای بیماری به نام هایپرهیدروزیس هستند که حداقل پنج درصد از مردم را تحت تاثیر قرار می دهد. افرادی که تشخیص هیپرهیدروزیس دارند، تمایل زیادی به عرق کردن دارند. تامپسون تی به عنوان راه حلی برای افرادی که بیش از حد از زیر بغل عرق می کنند، ساخته شد.

2. مواد و چاپگرهای محصول خود را تعیین کنید.
با درک درستی از مشتریان بالقوه خود، متوجه خواهید شد که خریداران چه چیزی می خواهند بپوشند.

با این درک پایه، می توانید به دنبال شرکای برای کمک به تولید و چاپ باشید.