عسل بهاره 1401 غذای مناسب برای فضانوردان در مریخ!!

عسل خام دارای خواص ضد التهابی است.

برخی شواهد نشان می دهد که عسل ممکن است دارای قدرت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی باشد که می تواند برای مغز مفید باشد.

یک مطالعه بر روی حیوانات نشان داد که موش‌هایی که عسل بهاره 1401 مصرف می‌کنند از آسیب مغزی ناشی از قرار گرفتن در معرض سرب محافظت می‌کنند.

علاوه بر این، در یک بررسی آمده است که عسل خام ممکن است حاوی موادی باشد که به مبارزه با التهاب در هیپوکامپ، بخشی از مغز که در حافظه نقش دارد، کمک می کند.

خطرات
تا زمانی که فردی به گرده زنبور عسل حساسیت نداشته باشد، استفاده از عسل خام به طور کلی بی خطر است.

مرکز کنترل و حفاظت از بیماری‌ها (CDC) می‌گوید که افراد منبع قابل اعتماد نباید به نوزادان زیر 1 سال عسل بدهند زیرا خطر ابتلا به بوتولیسم نوزادان را تهدید می‌کند. عسل از 1 سالگی به بالا بی خطر است.

این امر در مورد عسل خام و معمولی صدق می کند.

عسل بهاره 1401

انتخاب نوع مناسب عسل
عسل خام دارای برچسبی با عنوان «عسل خام» خواهد بود. اگر برچسب حاوی کلمه “خام” نباشد یا مستقیماً از کشاورز یا زنبورداری که بتواند خام بودن آن را تأیید کند نیامده باشد، احتمالاً سازنده آن را پاستوریزه کرده است.

این برچسب همچنین ممکن است نوع گل هایی را که زنبورها گرده افشانی کردند تا آن عسل را بسازند، توصیف کند. نوع گل تعیین کننده طعم، رنگ و میزان آنتی اکسیدان و ویتامین عسل است.

بسیاری از انواع عسل پاستوریزه دارای برچسب “عسل خالص” هستند. دیگران ممکن است بگویند “عسل شبدر” یا ممکن است اظهار کنند که از یک منطقه محلی آمده اند. حتی محصولاتی که برچسب “عسل ارگانیک” دارند ممکن است خام نباشند، زیرا برخی از تولیدکنندگان عسل ارگانیک را پاستوریزه می کنند.

برخی از محصولات عسل فرآوری شده حاوی شربت ذرت با فروکتوز بالا یا سایر مواد افزودنی هستند. برچسب را بررسی کنید تا از خالص بودن عسل مطمئن شوید.

عسل خام در سال های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و مردم اکنون می توانند آن را از بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی و مواد غذایی بهداشتی خریداری کنند. بازارهای کشاورزان نیز عسل خام می فروشند، گاهی اوقات مستقیماً از زنبوردار.