سرقت کاغذ روغنی ساندویچ از همبرگری معروف! دزد ناشی گرخید!!

در جریان مرمت مسجد بزرگ صنعا در یمن در سال 1972، قطعاتی از قرآن حک شده بر پوست، قدیمی ترین نسخه خطی قرآن موجود، پیدا شد.

نسخه خطی صنعا بر روی پوست با قرآن در دو لایه نوشته شده است.

متن لایه بالایی هرتز است. در حالی که قرآن به خط استانداردی که در دوره عثمان استفاده می شد نوشته می شد، لایه زیرین آن در مقایسه با خط استاندارد دارای انواع مختلفی است.

نسخه‌ای از لایه بالایی که در سال 2012 منتشر شد، نشان داد که قبل از 671 با دقت 99 درصد و بعد از 661 با دقت 95.5 درصد، در نتیجه آزمایش‌های کربنی که تحت آن قرار گرفته، نوشته شده است.

ماجراجویی ساخت طومار

در فرآیند کاغذ سازی چرم از 6 ماده در تولید کاغذ روغنی ساندویچ استفاده می شود که عبارتند از پایه رولپلاک، چاقوی رولپلاک، آهک، تخته کشش، تیغه خراش چرمی و سنباده.

در تولید پوست از پوست حیوانات استفاده می شود که به کار و تلاش طولانی نیاز دارد. پوست گرفته شده از حیوانات ابتدا تحت فرآیند تمیز کردن قرار می گیرد.

کاغذ روغنی ساندویچ

در طی این فرآیند ابتدا پوست در آهک رسوب کرده و سپس از روغن، مو و گوشت اضافی پاکسازی می شود. چرم تمیز شده را کشیده و می گذارند تا خشک شود تا برای نوشتن مناسب شود.

چرم خشک و کشیده در نهایت سمباده می شود و برای نوشتن مناسب می شود. پوستی که در ابتدا زرد است وقتی کاملاً از ریشه جدا شود رنگ کاغذ سفید را به خود می گیرد.

مدت زمان تولید کاغذ روغنی که کار سخت و طاقت فرسایی است حدود 20-25 روز می باشد.

چشم انداز حمل و نقل روغن پالم از کشورها … تقاضا برای روغن پالم در روسیه در سال های اخیر به طور مداوم در حال افزایش بوده است، زیرا به شدت در صنایع غذایی به عنوان جایگزینی برای روغن نباتی (محصول طبیعی، تغییر ژنتیکی نشده، حاوی بسیاری از ظروف، بسته بندی، بسته بندی بهبود فناوری ماکارونی… بهبود فناوری ماکارونی با افزودن مواد خام گیاهی (جستجوی ثبت اختراع)