رونمایی از گران قیمت ترین گلدان پلاستیکی رنگی که با روکش طلا طراحی شده است!

این گلدان پلاستیکی رنگی در فضای باز عالی به نظر می رسند و همچنین بسیار بادوام هستند.

گلدان های سفالی منبع: Pexels

8. گلدان های پلاستیکی
آنها گلدان های ارزان قیمت و سبک هستند. توصیه می شود آنها را در مکان هایی که نور خورشید شدید است قرار ندهید، زیرا ممکن است بیش از حد گرم شود و گیاهان را تحت تأثیر قرار دهد.

قابلمه پلاستیکی منبع: Pexels

9. گلدان های چوبی
گلدان های چوبی اغلب برای گیاهان بزرگی که در فضای باز قرار دارند استفاده می شود. جابجایی گلدان های چوبی بزرگ به دلیل وزن کمتری نسبت به گلدان های سنگی یا سفالی آسان است. همچنین، آنها را می توان در فضای باز استفاده کرد، زیرا آنها به عنوان یک عنصر تزئینی عالی عمل می کنند.

انواع مختلف گلدان ها باید نیاز گیاهان و فضایی که می خواهیم آنها را در آن قرار دهیم را پوشش دهند. هدف ایجاد یک محیط هماهنگ است که در آن گیاهان v

گلدان پلاستیکی

انواع گلدان مناسب برای گیاهان شما چیست؟ گلدان تاثیر می گذارد!

آیا می دانستید برای مثال انواع گلدان های سفالی برای ساکولنت ها ایده آل هستند زیرا میزان تبخیر آنها بیشتر است؟ و اینکه گلدان های پلاستیکی نباید در معرض نور خورشید باشند؟ انتخاب گیاهان برای باغ بسیار سرگرم کننده است، اما اگر آنها را در گلدان مناسب قرار ندهید، می تواند به یک شکست تبدیل شود.

مراقبت از گیاهان یک سرگرمی است که امروزه جوانان و بزرگسالان از آن لذت می برند. این راهی برای به دست آوردن شادی، مثبت اندیشی و احساس موفقیت است، علاوه بر این، عملی کردن مسئولیت ایده آل است.

گیاهان برای رشد به فضای خود نیاز دارند. بنابراین، قبل از شروع به ساماندهی باغ خود یا برنامه ریزی دکوراسیون خود با گیاهان داخلی، انتخاب متریال گلدان و همچنین اندازه مناسب برای هر گیاه بسیار مهم است.

در این مقاله انواع گلدان هایی را که می توانید برای ساختن خاک گیاهان خود از آنها استفاده کنید و همچنین نکاتی برای طراحی باغچه یا هر فضایی برای پرورش گیاهان به شما نشان خواهیم داد.

لباس باغبانی خود را آماده کنید و بیایید شروع کنیم!

1. گلدان در فضای باز
بیایید با رایج ترین انواع گلدان هایی که در فضای باز هستند شروع کنیم. اینها باید برای زهکشی مناسب آب طراحی شوند، زیرا معمولاً در مکانهایی بدون سقف و بدون محافظت در برابر باران قرار می گیرند. زیر گلدان ها سوراخ هایی برای کنترل رطوبت دارند. یک ماده ایده آل برای گلدان های فضای باز، آنهایی هستند که از خاک رس ساخته شده اند.