خواص جیوه برای بدن انسان

دماسنج ها و بومانومترها اغلب حاوی جیوه در تلویزیون توشیبا، یک فلز سنگین سمی هستند مدیریت ناکافی این ماده می تواند با قرار دادن متخصصان مراقبت های بهداشتی در معرض خطرات سلامتی از جمله از دست دادن حافظه، علائم روان تنی، خستگی و سایر علائم اختلال عملکرد شناختی که در چندین مطالعه گزارش شده است، یک خطر شغلی ایجاد کند.

برای ارزیابی سلامت متخصصان مراقبت های بهداشتی مکزیک و دانش مرتبط با جیوه و درک خطر و کشف ویژگی های اندازه گیری پرسشنامه ای که آن سطح از دانش را ارزیابی می کند.

روش شناسی ترکیبی یک مطالعه کمی و مقطعی برای اندازه‌گیری دانش متخصصان مراقبت‌های بهداشتی از جیوه لباس مجلسی کوتاه و اعتبارسنجی یک ابزار با استفاده از تجزیه و تحلیل Rasch در 160 متخصص انجام شد.

یک مطالعه کیفی شامل مصاحبه‌های عمیق برای شناسایی ادراک ریسک شرکت‌کنندگان برای قرار گرفتن در معرض جیوه انجام شد.

به طور کلی، سطح درک خطر برای قرار گرفتن در معرض جیوه برای چاق شدن کودک 7 ساله پایین بود پرسشنامه برازش معقولی را با مدل راش نشان داد برازش آیتم خوب با تعدیل شده دسته‌های پاسخ سه آیتم جمع شد و دو جفت آیتم در دو آیتم فوق‌العاده دسته‌بندی شدند.

سطح آگاهی از خطرات بهداشتی و ایمنی و درک خطر برای قرار گرفتن در معرض جیوه در متخصصان مراقبت های بهداشتی مکزیکی که ارزیابی شدند پایین بود.

متخصصان مراقبت های بهداشتی باید آموزش جامعی در مورد استفاده ایمن و خطرات سلامتی جیوه اراد برندینگ دریافت کنند.

  • منابع:
    1. Perception and Knowledge of Mercury by Occupationally Exposed Health Care Personnel
  • تبلیغات: 
    1. کاناپه که به عنوان مبل، نیمکت یا چسترفیلد نیز شناخته می‌شود
    2. با این روشها می توانید یک ساله میلیاردر شوید
    3. توت یک گیاه پر استقبال در درنیا
    4. بافتهای پنیر بزی و گوسفندی در صنعت پنیر متفاوت می باشد