با کاغذ رول خودپرداز انواع کاردستی های تزئینی را برای خود درست کنید!

همانطور که می دانید کاغذ رول خودپرداز از بهترین خریدهای اقتصادی گرفته تا نرم ترین رول های بازیافتی، در اینجا بهترین و بدترین تست های رول کاغذ ما آورده شده است.
بهترین و بدترین رول کاغذ

دو لایه یا سه لایه؟ دوبله یا سه تایی؟ طرح دار یا برجسته؟ بازیافت شده یا بامبو؟ از چه زمانی دستمال توالت اینقدر پیچیده شد؟

اگر مرتباً در راهروی رول کاغذ مثل آهو در چراغ های جلو گرفتار می شوید، تنها نیستید.

بنابراین در اینجا گردآوری مفیدی از بهترین و بدترین بازیگران در آخرین بررسی دستمال توالت ما آورده شده است. به‌علاوه، یک بار برای همیشه بحث در مورد اینکه آیا باید دستمال توالت‌تان را بالا یا زیر آویزان کنید، حل می‌کنیم.

کاغذ رول خودپرداز
بین هفت رول کاغذ برتر فاصله زیادی وجود نداشت، همه محصولاتی که توصیه می‌کنیم رتبه‌بندی کارشناسان CHOICE را بین ۷۲ تا ۷۵ درصد دریافت کنند.

اما تفاوت قیمتی بین این محصولات وجود دارد، بنابراین اگر بودجه کمی دارید، می‌توانید به راحتی گزینه ارزان‌تر را انتخاب کنید و در عین حال عملکرد عالی داشته باشید.

دستمال توالت با کارایی بالا که ما توصیه می کنیم نمونه ای عالی از این موضوع است. فقط 30 درجه در هر 100 برگه قیمت داشت و از محصولاتی که بیش از دوبرابر قیمت داشتند پیشی گرفت. بعلاوه، ساخت و مالکیت آن استرالیا است و از 100% کاغذ بازیافتی ساخته شده است – بنابراین برای داشتن وجدان محیطی پاک نیازی به هزینه اضافی ندارید!