با لوبیا قرمز فله به راحتی در منزل خود داروی سرما خوردگی درست کنید

هم لوبیا قرمز و هم لوبیا قرمز فله بسیار مغذی و منابع خوبی از فیبر هستند.

علاوه بر این، لوبیا قرمز منبع خوبی از آهن و آنتی اکسیدان است، در حالی که لوبیا قرمز منبع خوبی از مواد معدنی و پروتئین است.

هنگام پختن، لوبیا قرمز و لوبیا قرمز شکل و قوام خود را دست نخورده حفظ می کنند.

این گونه های لوبیا دارای طعم و عطر هستند. آنها به خوبی با دستور العمل های برنج، سوپ و فلفل قرمز مطابقت دارند.

از نظر طعم، لوبیا قرمز طعم “لوبیایی” می دهد در حالی که لوبیا قرمز معمولاً طعم موادی را که با آنها پخته می شود جذب می کند. لوبیا قرمز وقتی سرد سرو شود طعم بهتری دارد.

برعکس، لوبیا چشم بلبلی در غذاهای گرم یا گرم بهتر است.

لوبیا قرمز

لوبیا قرمز در مقابل لوبیا کلیوی
تفاوت اصلی لوبیا قرمز و لوبیا چشم بلبلی در شکل، اندازه و بافت لوبیا است. لوبیا قرمز از لوبیا قرمز کوچکتر است. لوبیا قرمز دراز و صورتی رنگ است. از سوی دیگر، لوبیا به شکل کلیه است و رنگ قرمز تیره تری دارد. لوبیا قرمز از نظر بافت نرم تر از لوبیا قرمز است.

رادیکال های آزاد می توانند به سلول ها آسیب وارد کنند که منجر به بیماری های مختلف می شود. آنتی اکسیدان های موجود در لوبیا قرمز به بدن در حذف رادیکال های آزاد کمک می کند.

به این ترتیب، L. می تواند به محافظت از بدن در برابر بیماری کمک کند.
فواید لوبیا قرمز برای مو
حبوباتی مانند لوبیا برای مدت طولانی به دلیل خواص تقویت کننده موی سالم مورد توجه قرار گرفته اند و در واقع برای مو بسیار مفید هستند.

اگر لوبیا به مدت 12 ساعت خیس خورده باشد، حدود 45 تا 60 دقیقه زمان نیاز دارد تا بپزد – بسته به اینکه آنها را آل دنته یا نرم تر ترجیح می دهید.
اگر زمان زیادی برای خیساندن ندارید، می توانید لوبیا را بلافاصله بپزید. اما این زمان دو برابر (1.5 تا 2 ساعت) طول می کشد. علاوه بر این، خطر ابتلا به نفخ بیشتر است.