با سرامیک 80*80 به راحتی در منزل خود باغچه زیبا درست کنید!

سرامیک، نحوه استفاده از آن و مزایای آن در خانه
خانم ها برای تجهیز و تزیین منزل خود نیازی به صرف هزینه زیادی ندارند زیرا می توان از برخی مواد ارزان قیمت مانند سرامیک 80*80 استفاده کرد.

طرز تهیه خمیر سرامیکی در منزل نشاسته را در فنجان بریزید و روغن پارافین و وازلین را به آن اضافه کنید سپس با قاشق چوبی مواد را هم بزنید.

سپس آن را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید و مدام هم بزنید.یک فنجان آدامس سفید را به مخلوط اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا همه مواد با هم ترکیب شوند.

حتی متوجه شدیم که خمیر به لبه کاسه نمی چسبد و سطحی که خمیر روی آن قرار می گیرد با مقداری مرطوب کننده پوشانده شده و سپس خمیر به تعداد لازم تقسیم می شود.

سطح هر تکه از خمیر را با مقداری کرم نرم کننده رنگ می کنیم تا زود خشک نشود در این مرحله می توان با ترکیب با رنگ دلخواه روی سطح صافی که با خامه چرب شده است، تکه ها را به دلخواه رنگ آمیزی کرد.

سطح هر قطعه مجددا با خامه رنگ آمیزی می شود و پس از دو ساعت از ساخت خمیر سرامیکی استفاده می شود و تکه های باقی مانده از خمیر راهپیمایی را در کیسه هایی قرار داده و محکم می بندیم تا از شرایط جوی محافظت شود تا نرم و آسان بماند. برای استفاده در آینده

یکی از مهمترین کاربردهای خمیر سرامیک این است که از ویژگی های آن استفاده در بسیاری از زمینه ها می باشد.از این خمیر برای ساخت وسایل مخصوص تزئین آشپزخانه و منزل استفاده می شود.