با خرید ساعت زنانه نکسن آرزوهای خود را برآورده کنید

بهترین 12 ساعت زنانه از Watches & Wonders 2022 بازدید می کنم تا زیباترین ساعت های لوکس زنانه از Chanel تا Cartier را پیدا کنم.

24 مه 2022 توسط MARIA DOULTON
صفحه ساعت زنانه نکسن بسیار نازک Vacheron Constantin Traditionnelle Perpetual Calendar و اولین نسخه فیزیکی این نمایش ساعت با فرمت جدید در ژنو بود.

Watches and Wonders توسعه اصلی Salon International de Haute Horlogerie (SIHH) است که نه تنها برندهای بنیانگذار Richemont در آن حضور دارند، بلکه محصولاتی از نمایشگاه اکنون منقرض شده Baselworld مانند Rolex، Patek Philippe و Chopard هستند.

نتیجه یک نمایشگاه وسیع با سازماندهی شده، مجلل، تسکین‌دهنده کرم رنگ با مجموعه‌ای از ساعت‌هایی است که مانند آن هرگز در سالن‌های Palexpo دیده نشده بود.

اگرچه ساعت‌های مردانه همچنان بر موج‌ها حکومت می‌کنند، در اینجا 12 مورد از بهترین ساعت‌های لوکس زنانه برای سال 2022 را که در Watches & Wonders مشاهده شده‌اند، آورده‌ایم.

ساعت‌های Cartier’s Privé و Metiers d’Art با تزئینات دقیق و رنگ‌های غنی خود ناامید نشدند.

Chanel با ساعت گردنبند Caged Birds خود وارد قلمروی عجیب‌تر می‌شود. Van Cleef & Arpels بار دیگر از پیچیدگی های شاعرانه خود خوشحال شد و این بار چمنزاری از گل های شکوفه ساعت ها را دنبال می کند.

ساعت قفلی Hermès Kelly با جواهرات گرانبهاتر و همه کاره تر، قدرت بیشتری پیدا می کند.

ساعت زنانه نکسن

Arceau Les folies du ciel با آرشیو طرح‌های روسری، مینای رنگارنگی دارد که حماقت تلاش‌های اولیه مردان برای پرواز را به تصویر می‌کشد.

خانه هایی مانند Patek Philippe و Vacheron Constantin ثابت کردند که طالع بینی جدی نیز می تواند با فاز ماه مربوطه و تقویم دائمی خود برای زنان بسیار زیبا باشد.

در سمت جواهرات، مراسم Piage’s Limelight Gala Precious با دستبند طلای حکاکی شده «قصر» و تخریب کامل الماس‌هایی که به شکل tsavorites روی صفحه ادغام می‌شوند، برجسته بود.

Jaeger-LeCoultre یک کالیبر کاملاً جدید را توسعه داده است که به طور تصادفی یک ستاره تیرانداز را روی صفحه رنگ آبی رنگی رنگ طلایی Rendez-Vous می فرستد.

اگرچه صرفاً یک ساعت زنانه نیست، اما من تحت تأثیر Rolex Oyster Perpetual Yacht-Master 40 قرار گرفتم که دنباله ای از یاقوت های کبود صورتی، آبی و بنفش است که کاملاً در قاب چرخان کاملاً عملکردی قرار گرفته است.

یکی برای یک روز آفتابی با کشتی از میامی.

گستره مهارت و نبوغ نشان داده شده در این 12 ساعت موید این است که زنان بیشتر و بیشتر بخش مهمی از بازار ساعت های لوکس هستند.