با استفاده از لیمو خشک خانگی و عسل مژه های خود را پر پشت کنید!

لیمو خشک خانگی باعث کاهش احساس تهوع صبحگاهی و سرگیجه به خصوص در سه ماهه اول بارداری می شود. اختلالات گوارشی ناشی از تغییرات هورمونی را کاهش می دهد.

به دلیل اینکه حاوی ریبوفلاوین است، عملکرد مغز جنین را بهبود می بخشد.
حاوی پتاسیم است که سرعت جریان خون را تنظیم می کند و ماهیچه های قلب را تقویت می کند.
به تقویت سیستم ایمنی بدن زن باردار کمک می کند.
برای تنظیم وزن زن باردار در دوران بارداری کار می کند.
نحوه استفاده از لیمو خشک
مهم ترین فواید لیموی خشک را برای سلامت عمومی دریافت کنید. می توان آن را با پیروی از یکی از روش های مختلف استفاده از آن به دست آورد که در زیر با آن آشنا می شویم:

پختن نخود و عدس: لیموی خشک را مستقیماً در آب پخت نخود یا عدس قرار می دهند، زیرا علاوه بر پختن خوب، طعمی متمایز به آنها می دهد.

لیمو خشک خانگی
تسبکة المحشی: اندکی از آن به تسبیکه المحشی اضافه می شود; به خصوص برگ انگور که طعمی لذیذ و متمایز به آن می بخشد.
غذاهای دریایی: بسیاری از رستوران ها از میوه های خشک شده لیمو در تهیه حبوبات، غذاهای دریایی و غذاهای گوشتی استفاده می کنند، پس از اینکه آنها را خوب آسیاب کردند و در حین پخت اضافه کردند.
برنج: لومی را می‌توان با ادویه‌هایی مانند زیره، کاری و زردچوبه به غذاهای برنج آسیاب کرد و به آن اضافه کرد و کبسا یا غذاهای زیر و رو کرد که در کشورهای عربی خلیج فارس و ایران معروف است.
آب آشامیدنی: لیموی خشک را به آب آشامیدنی اضافه می کنند، زیرا طعم خاصی به آب می دهد و با قرار دادن یک قاشق چای خوری از آن روی یک لیتر آب می توان آن را میل کرد که طعمی مطبوع و غنی به آب می دهد.
جوشاندن گوشت: هنگام جوشیدن می توان کمی از آن را به گوشت اضافه کرد، طعم تند و متمایزی به گوشت می دهد و بوی بازدم را نیز از بین می برد.
سوالات متداول در مورد لیموی خشک
آیا لیموی خشک لاغر می شود؟