استفاده از چسب دوطرفه فوم دار قوی برای تهیه پودینگ

چسب دوطرفه فوم دار قوی متخصص در آویز و مونتاژ، تثبیت و چسباندن، اتصال و چسباندن.

اگر می خواهید برای یک نمایشگاه سه روزه آینه را به طور دائم به دیوار تعمیر کنید یا فرش را به طور موقت روی زمین تعمیر کنید. اگر می خواهید عکسی را بدون استفاده از میخ آویزان کنید، زیرا می خواهید بعداً بدون باقی ماندن هیچ اثری آن را بردارید، زیرا صاحبخانه شما سوراخ هایی را در دیوارها دوست ندارد.

اگر یک چاپگر روزنامه هستید و می خواهید فرآیندهای اتصال خود را بهینه کنید. یا اگر در حال طراحی عناصر نمای جدید هستید که حتی در صورت وقوع یک طوفان شدید باید در جای خود باقی بمانند. نوارهای چسب دو طرفه انتخاب ایده آلی هستند.

نوارهای دو طرفه برای بسیاری از کاربردهای صنعتی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین توسط متخصصان و مصرف کنندگان عمومی استفاده می شود. آنها برای ثابت کردن دو قطعه به طور دائم و غیرقابل برگشت، برای اتصال محکم آنها و در عین حال امکان جابجایی آنها یا به سادگی برای چسباندن اجسام برای مدت زمان محدود ایده آل هستند.

بسته به اجزای مورد استفاده با نوار، ویژگی های خاصی دارد که آن را کم و بیش برای محلول های خاص مناسب می کند.

چسب دوطرفه فوم دار قوی

نوع چسب، ساپورت، پرایمر و … موادی که نوار از آنها ساخته شده است، ویژگی های آن را مشخص می کند و می تواند کاملاً متناسب با نیازهای یک برنامه خاص طراحی شود.

ساختار نوارهای دو طرفه
نوارهای چسب از لایه های کاربردی مختلفی تشکیل شده اند. لایه چسب را می توان در هر دو طرف پشتی اعمال کرد (برای ایجاد یک نوار یک طرفه یا دو طرفه). ساختار معمولی نوارهای چسب دو طرفه در نمودار زیر منعکس شده است. نوارهای دو طرفه ما از سه جزء اصلی تشکیل شده است:

ساختار نوار چسب دو طرفه: 1) آستر آزاد (با سیلیکون)، 2) چسب (سمت بسته)، 3) پرایمر، 4) پشتی، 5) پرایمر، 6) چسب (سمت باز)

سیستم چسب

انتخاب صحیح چسب بستگی به هدفی دارد که می خواهید از نوار دو طرفه استفاده کنید: نوع سطح و موادی که باید به هم وصل شوند، مدت زمانی که انتظار می رود چسبندگی دوام داشته باشد و اینکه راه حل برای فضای داخلی یا خارجی است.