استفاده از ظروف نقره برای سرقت از خانه

به دلایلی که کاملاً قابل درک نیست، از کلمه انگلیسی اولیه plate برای توصیف ظرف نقره“جامد” استفاده می شد.

این به معنای توصیف ظرفی نیست که می توان از آن سر میز غذا خورد.

بنابراین، وقتی کسی عبارت انگلیسی بشقاب را می شنود یا می بیند، اشاره به نقره خوب و قدیمی دارد که در انگلستان توسط طلاسازان متخصص آنها ساخته شده و سپس مورد ارزیابی قرار گرفته یا علامت گذاری شده است.

به شیوه ای مناسب این اقلام 92.5 درصد نقره خالص و 7.5 درصد مس یا آلیاژ مس بودند. به آنها اجازه داده شد که استرلینگ نامیده شوند، اگرچه اصطلاح فنی آن صفحه ظروف نقره بود.

این استاندارد بیش از 600 سال است که وجود دارد! به هر حال، هیچ جایگزینی برای این مخلوط وجود نداشت تا آن را مطلوب تر یا ارزان تر کند.

وقتی کسی به دنبال رمزگشایی نشانه‌های اولیه روی این نقره است، کتاب‌ها معمولاً به جدول‌هایی اشاره می‌کنند که در آن لیست‌ها توسط شهرهای بزرگ مجاز که دارای دفاتر سنجش بودند طبقه‌بندی می‌شوند.

بنابراین، ظروف برنز لندن را علامت‌های روی صفحه لندن می‌نامند، در حالی که سایر نقره‌ها می‌توانند علامت‌های روی صفحه اکستر، چستر یا نیوکاسل و غیره باشند.

با این حال، زمانی که توماس بولسوور فرآیندی را برای لحیم کردن ورقه‌های نقره و مس به یکدیگر و سپس رول کردن آنها و ساختن آنها به ظروف غذاخوری و ظروف تخت، کشف کرد.

این یک مشکل شد. از آنجایی که توماس در شفیلد، انگلستان بود، این فرآیند به عنوان “صفحه جدید شفیلد” شناخته شد.

قیمت ظروف مسی را می توانید از سایتهای معتبر که در راستای تولید این محصول فعالیت دارند را پیگیری و به دست آورید.

از آنجایی که شفیلد یک شهر آزمایشی بود، قبلاً تجارت پر جنب و جوش و سیستم علامت گذاری دقیق خود را برای نقره یا بشقاب استرلینگ داشت.

  • منابع:
    1. ?Silver Plate or Silverplate
  • تبلیغات: 
    1. زنبور عسلی که با خوردن شهد گل دیگر پرواز نکرد
    2. آیا روفرشی باعث نابودی زمین خواهد شد؟
    3. دختری در اثر استفاده از شامپو بدن خارجی دچار قارچ پوستی شد!
    4. برترین شغلهایی که در منزل با آن براحتی می توانید کسب درآمد کنید!